Javni razpis »Mentorske sheme za socialna podjetja«
Operacija: »Vem narediti, želim vedeti tudi, kako prodati!

Kot je to v življenju, se tudi v oglaševalskem svetu staro umika novemu. V digitalni dobi, v kateri živimo, se za namen promocije tiskani mediji, kot tudi radio in televizija vse manj uporabljajo. Ugotovili smo, da imamo na tem področju velik manko znanja, naročanje oglasov na trgu pa je zelo drago. Čeprav smo razvili inovativen produkt – darilne bone Murske krone, ki podpirajo  lokalno gospodarstvo, male etične ponudnike, naravno in kulturno dediščino, smo ugotovili, da bomo brez digitalizacije težko naredili prodajni preboj.  Zato smo kandidirali na razpisu Mentorske sheme in bili uspešni s projektom »Vem narediti, želim vedeti tudi, kako prodati!« Z dvema mentorjema smo si zastavili cilj, da zaposlene usposobimo za osnovno uporabo digitalnih kanalov v promocijske namene ter si materiale za promocijo s pomočjo foto-, video- in avdio- opreme ustvarjamo sami.

Naš cilj za v bodoče je, da poleg znatno povečane prodaje Murske krone postanejo prepoznavna blagovna znamka tudi izven naših meja. Oba programa v skupnem trajanju 284 ur smo predelali, se ogromno naučili – tako v teoriji kot v praksi in ustvarili kar nekaj promocijskega materiala, ki ga bomo lahko s pridom uporabljali v promocijske namene. Aktivnosti potekajo od 1.1.2019 do 15.10.2019. Operacija je sofinancirana s strani Republike Slovenije (4.960 eur) in Evropske Unije iz Evropskega socialnega sklada (19.840 eur).

Aktualne aktivnosti:

Fotozgodba o pokrajini ob Muri

www.eu-skladi.si